Den spæde start

På dagen før jeg starter på MIL skulle det være: mit første blog indlæg.

Dem der kender mig havde nok aldrig tænkt at: Niels han laver nok snart en blog. men en blog skal der til… mest fordi at jeg har snuset mig frem til at jeg skal lave en blog som en del af min uddannelse.

Men jeg kan da lige så godt udnytte platformen til at fortælle lidt om mine tanker.

“men hvilke tanker vil du så ligge ud på bloggen” hører jeg jer spørge (ja jeg ved at det er overdrevet at tro at der er nogen der læser med). svaret er at det ved jeg ikke. Jeg har ingen anelse om hvad jeg vil endnu.

men anyway det er grunden til at jeg sidder her en onsdag aften, dagen før min datters fødselsdag og kun 3 timer efter at den sidste gæst til børnefødselsdagen gik hjem og skriver det første blog indlæg.

Skriv en kommentar